Som leverandør kan man årligt spare mange penge ved at skifte til Byg-e.
ByggeBasen og Byg-e er blevet samlet under samme tag, og dette har givet synergier systemerne imellem. Dette er sidst set med vores nye GRATIS EDI Validator, som vi har præsenteret her i 2018.
MEN det er ikke kun leverandørerne fra ByggeBasen vi vil have over på Byg-e’s system. Medlemmer af Brancheforeningen Danske Byggecentre har faktisk også gratis adgang til Byg-e’s systemer. Vi har igennem hele 2018 arbejdet målrettet på at få hele vores branche med ombord på Byg-e.
Efterhånden benytter størstedelen af branchen Byg-e’s løsninger. Udover de meget klare omkostningsmæssige fordele er der yderligere klare fordele i, at vi er ejet af branchen. Vi kender nemlig branchen,
og vi er derfor meget lydhøre og forstående over for ønsker fra vores brugere.
Det er nemt og hurtigt at starte op med Byg-e
Har I leverandører, hvor det endnu ikke er muligt at afgive jeres ordre elektronisk via EDI til, så tag kontakt til Byg-e. Vi har et stort branchekendskab og sætter en ære i,
at alle vores kunder får en god start med EDI. Vi har proaktiv support, hvor vi fanger 80 % af fejlene inden kunderne opdager det. Vores support sikrer også, at alle henvendelser bliver taget seriøst af vores professionelle support team.
Hos Byg-e udbyder vi selvfølgelig almindelig EDI, men vi udbyder også Web EDI, hvor det eneste en leverandør skal bruge er en computer/tablet samt en internetforbindelse for at modtage EDI-ordrer og sende EDI fakturaer. Vi har altså services, der passer til både de store og små leverandører.
Byg-e er som sagt ejet af Brancheforeningen Danske Byggecentre - vi er dermed ejet af medlemmerne. I skal derfor ikke holde jer tilbage med at kontakte os, da vi er sat i verden for at gøre elektronisk samhandel så nemt og overskueligt som muligt for jer.
Gør du ikke allerede brug af Byg-e's services så ring til 45 80 78 77 og spørg efter Tommy Rømer, som kan hjælpe dig videre.