Tilfredshedsundersøgelsen viser, at intet mindre end 93 % af de besøgende er tilfredse med udbyttet af deres besøg på messen, og at hele 84 % forventer at lægge vejen forbi BYGGERI’20. Det er rekord!
"De flotte resultater vidner om, at byggeriet fortsat kan hente en masse inspiration, viden og et godt netværk på BYGGERI-messen.
Det er branchens samlingspunkt, hvor producenter og leverandører kommer i direkte dialog med de helt rigtige professionelle fagfolk, forhandlere og projekterende, som omvendt bliver klædt fagligt på i forhold til nye produkter og løsninger",
siger Palle Thomsen, adm. direktør for Danske Byggecentre.
Udstillernes faglige og informative niveau er i top
Den store tilfredshed med byggefagmessen kan også spores blandt Danske Byggecentres medlemmer. Her er 93 % tilfredse med deres udbytte af messebesøget, ligesom tilfredsheden med det faglige og informative niveau hos udstillerne ligger på hele 90 % - en stigning på 10 procentpoint i forhold til BYGGERI’16.
"I år ydede vores mange engagerede udstillere en ekstraordinær indsats med de flotteste og mest inspirerende messestande, jeg endnu har oplevet ved en BYGGERI-messe. Samtidig så jeg topmotiverede og snakkesalige udstillere på standene, hvilket smitter af på ens faglige oplevelse," siger Palle Thomsen.